Szkolenia / Warsztaty

Kadra Menedżerska ma niebagatelny wpływ na strategiczne funkcjonowanie firmy, stąd też kładziemy szczególny nacisk na diagnozę jej potencjału oraz szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie. Doradzamy jak tworzyć programy rozwojowe i pomagamy je realizować.

USŁUGA

Szkolenia / Warsztaty

Kadra Menedżerska ma niebagatelny wpływ na strategiczne funkcjonowanie firmy, stąd też kładziemy szczególny nacisk na diagnozę jej potencjału oraz szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie. Doradzamy jak tworzyć programy rozwojowe i pomagamy je realizować.

Stosowany przez nas system rozwoju Kadry Menedżerskiej obejmuje szereg narzędzi mających na celu podniesienie efektywności najważniejszego kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie.

Aby w pełny sposób wesprzeć kadrę zarządzającą naszych Klientów, przygotowaliśmy szeroki zestaw narzędzi. Oprócz metod takich jak: mentoring, coaching, Development Centre, są to szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb danej grupy lub poszczególnych menedżerów i tworzone specjalnie na życzenie naszych Klientów.

Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia zaawansowanych warsztatów i szkoleń dla Kadry Kierowniczej, dotyczących rozwijania umiejętności menedżerskich, m.in.: przywództwo, wywieranie wpływu, prowadzenie zebrań i prezentacji, coaching, budowanie zespołu oraz ocena pracowników, rekrutacja i selekcja oraz inne umiejętności menedżerskie.

Szyte na miarę programy szkoleniowe związane z zarządzaniem i rozwojem pracowników, sprzedażą oraz rozwojem własnym i HR. Tematy naszych szkoleń obejmują między innymi:

Zarządzanie i rozwój pracowników:

  • Zarządzanie zespołem
  • Przywództwo
  • Motywowanie i budowanie zaangażowania
  • Delegowanie
  • Komunikacja i dawanie informacji zwrotnej w zarządzaniu pracownikami
  • Budowanie zespołu
  • Prowadzenie rozmów okresowych
  • Coaching menedżerski
  • Zarządzanie czasem dla menedżerów
  • Prowadzenie zebrań
  • Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej
  • Zarządzanie efektywności

Zarządzanie sprzedażą:

  • Profesjonalne techniki sprzedaży dla B2B i B2C
  • Efektywna sprzedaż przez telefon
  • Pozyskiwanie nowego biznesu
  • Negocjacje
  • Prezentacje sprzedażowe
  • Trudne sytuacje w pracy z Klientami
  • Komunikacja i budowanie relacji
  • Zarządzanie efektywnością sprzedaży
  • Techniki sprzedaży dla managerów i trenerów
  • Sprzedaż w obsłudze Klientów
  • Utrzymanie Klienta

Rozwój własny i zagadnienia HR:

  • Zarządzanie sobą w zmianie
  • Komunikacja i współpraca
  • Wystąpienia publiczne / profesjonalne prezentacje
  • Przygotowanie i prowadzenie projektów AC/DC
  • Procesy rekrutacyjne
  • Przygotowanie i prowadzenie systemów ocen
  • Programy rozwoju talentów
  • Employer branding
  • Train The Trainer – Szkolenia dla trenerów i menedżerów prowadzących szkolenia
  • Coaching
  • Mentoring
  • Mobbing – zapobieganie i obrona
  • Utrzymanie Klienta
NASI PRACOWNICY

Kontakt do Specjalisty

Partner Zarządzający

    Formularz kontaktowy



    i/lub